Monday, June 8, 2009

Sunt domesticită

Care este asemănarea dintre om şi animal.....toţi răspundem unor comenzi.
Acum câţiva ani mergeam cu tramvaiul şi la un moment dat a urcat un grup de fete de la casa de copii, însoţite de o supraveghetoare. Erau îmbrăcate asemănător, aveau aceleaşi ticuri verbale, aceleaşi gesturi, priveau asemănător.....era clar de unde proveneau şi dacă o vedeam numai pe una dintre ele în tramvai.
Pe un rrom îl vezi imediat, după gesturi, îmbrăcăminte şi dacă mai şi vorbeşte poate mă chinui şi îţi spun din ce şatră provine. Ideea principală ....... suntem mai domesticiţi decât animalele. Poţi învăţa un câine multe trucuri, dar numai atât. Omul este un cumul de situaţii şi de grupuri întâlnite de-a lungul vieţii. Şi mă găsesc privindu-mă parcă din exterior, spunând „what the fuck”, „frate”, gesticulând ca cel de lângă mine, cum mă îmbrac cu mov pentru că se poartă şi brusc îmi dau seama......nici mersul nu-i al meu. Şi mai stau puţin pe gânduri şi mă opresc.....nici ceea ce scriu aici nu vine de la mine.

Share This Art!


No comments:

About

The greatest things in life are free


Life is too short to be someone else than you


Nothing must be hidden

Popular Posts

Contact Form

Name

Email *

Message *